Care este durata medie a unei reparații la iDoctor Service?
Majoritatea intervențiilor pe care le facem durează 15 minute, indiferent de dispozitiv. Pentru operațiuni mai complexe, în acest interval de timp realizăm diagnoza și îți comunicăm un timp de execuție și un cost pentru întreaga procedură. Durata standard de execuție a reparațiilor complicate este între 3 și 7 zile lucrătoare (exclus reparațiile uzuale: baterie, ecran, resoftări, carcasă, cameră etc).
Pot ridica dispozitivul pe care l-am adus la reparat în aceeași zi?
În peste 80% din cazuri, intervențiile se realizează pe loc sau în aceeași zi. Însă, pentru probleme mai complexe, îți comunicăm un timp exact de execuție și un cost încă din aceeași zi sau în maximum 3-7 zile lucrătoare în urma procesului de diagnoză gratuită.
Dacă nu am timp să aduc dispozitivul în service, cum se procedează?
Contactează-ne și apelează la serviciul nostru de pick-up. Suportăm costurile de transport dus-întors pentru orice dispozitiv trimis către noi prin Fan Courier.
Dacă dispozitivul meu defect este încă în garanția Apple, pot beneficia de reparație gratuită în cadrul service-ului iPhone Doctor?
Suntem service autorizat GSM, nu service autorizat Apple. Dacă dispozitivul tău are componente 100% originale Apple și este încă în garanție, poți beneficia de repararea sau înlocuirea acestuia gratuită doar în cadrul service-urilor autorizate Apple.
Vezi aici lista cu service-urile autorizate Apple din România.
Este nevoie de o programare pentru a realiza o reparație în cadrul service-ului vostru?
Nu. În cursul săptămânii, în intervalul orar în care service-ul este deschis, poți veni pentru reparație fără programare. Funcționăm pe principiul primul venit - primul servit. În cazul în care dorești să vii pentru reparație duminica, este necesară o programare făcută cu minimum 48h înainte. Dacă, în ziua programării (duminica), se adună cel puțin 5 clienți, toate programările se onorează. În cazul în care sunt mai puțin de 5 clienți programați pentru duminica respectivă, programările se anulează și clienții sunt anunțați telefonic în jurul orei 14:00.
Cât costă o reparație complexă ce nu este listată pe site?
Ne este imposibil să facem un proces de constatare online sau doar din ceea ce ne transmite clientul telefonic. În 90% din cazuri, este necesar să vedem dispozitivul fizic și să executăm un proces de constatare a defectului și de estimare a timpului de reparație și a costurilor implicate.
Cum resoftez un iPhone?
Procesul de resoftare iPhone îți va șterge toate informațiile de pe telefon și îl va aduce în stadiul inițial din fabrică. Însă, spre deosebire de resoftarea unui smartphone al unui alt brand, este necesar un laptop cu iTunes și de asemenea este necesar să îți amintești username-ul și parola contului personal iCloud. Totuși, pentru a desfășura operațiunea în condiții sigure, noi recomandăm să vii la service-ul nostru. Nu oferim sfaturi sau consultanță online despre resoftare/reparații/bârfe/legende iPhone.
Cum deblochez un cont de icloud?
La iDoctor Service, noi nu te ajutăm cu deblocare conturi iCloud pentru dispozitivele tale Apple. Dacă deții factură de achiziție a dispozitivului tău blocat, te putem consilia pentru a intra în legătură cu un consultant Apple care te va ajuta să-ți deblochezi dispozitivul blocat. Te așteptăm la service-ul nostru, în timpul intervalului orar de lucru afișat pe site.
Cum transfer datele de pe un dispozitiv iOS pe un iPhone, iPad sau iPod touch?
Pentru a efectua transferul de date între dispozitive, există mai multe metode: contul de iCloud, sincronizare cu iTunes sau diverse programe profesionale. Indiferent de caz, recomandăm să te prezinți la un service autorizat. La iDoctor Service, nu oferim consultanță online sau sfaturi despre diverse reparații la distanță. Ne ocupăm strict de reparații și te așteptăm cu drag să discutăm mai multe, în service-ul nostru, pe un caz concret.
Care este diferența dintre un ecran compatibil și un ecran original?
Calitatea culorilor și rezistența la șocuri sunt mai scăzute cu aproximativ 40% în cazul ecranului compatibil. Prin display original se înțelege un display swap original de pe alt telefon (nou sau second hand în funcție de model și stoc) sau un display original refurbished.
Reparațiile vin însoțite de garanție?
Da, indiferent de reparatia efectuată, la iDoctor Service oferim minimum 90 de zile garanție. Perioada de garanție poate ajunge până la 365 de zile, în funcție de produs.
Schimbați în service și sticla din spate la modele iPhone?
Din păcate pentru noi, însă din fericire pentru clienții noștri, nu executăm acest procedeu. Din experiența proprie, rata de retur este mai mare de 10% iar calitatea reparației nu este cea mai ridicată. După un timp, sticla înlocuită se dezlipește. Se simte la mână că este altă calitate, nu mai funcționează corespunzător încărcarea wireless, iar camera principală nu mai funcționează corespunzător sau nu mai focalizează. Aceste defecte nu se manifestă în toate cazurile, dar noi alegem să nu efectuam reparații cu o rată de retur mai mare de 5%.
Dacă nu sunt din București, vă pot trimite dispozitivul prin curier pentru reparație?
Da. Acceptăm dispozitive din afara localității, iar costul transportului este suportat de către noi, cu condiția ca produsul să fie trimis exclusiv prin Fan Courier, cu packing list detaliat.
iPhone-ul este rezistent la apă?
Nu. Niciun model de smartphone lansat de Apple nu este rezistent la apă sau în contact cu orice alt lichid. Acest lucru este specificat și pe
site-ul oficial Apple.
Pot asista și eu la procesul de reparație?
Înainte de a exista situația pandemiei creată de virusul Sars-Cov-2, fiecare client putea asista la întreg procesul de reparație al dispozitivului său. Însă, din dorința de a proteja clienții cât și colegii noștri de virus precum și datorită restricțiilor legale impuse, acest lucru nu mai este posibil. Însă, reparația în sine durează între 15 și 45 de minute și include diagnoză. În acest fel, încercăm să oferim un timp cât mai redus de așteptare pentru client.